نفس در كمين است .
خوش آمدید دوستان عزيز . ياران گرامي و راهيان به سوي اقيانوس عشق و رحمت پروردگار. اين وبلاگ كار خود را جهت آشنايي و همفكري با شما سروران گرامي آغاز نموده است . در اين وبلاگ از اين به بعد مطالبي در مورد عشق ، عرفان، مديتيشن و ... خواهد امد و همفكري شما سروران عزيز باعث خوشوقتي و افتخار ما خواهد بود . باشد كه بتوانيم راه درست زندگي كردن و هدف واقعي از حياط و زندگي را با هم بفهميم و با يك تصميم قاطع به سويش رهسپار شويم .

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 40849
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 2

نفس در كمين است .

 

پروردگارا به خود که می آیم می بینم نفس مکار در کمین نشسته است و از هر لحظه ای برای بدام انداختن ما استفاده می کند . می بینم برای آزار و اذیت کردن روح دست به هر کاری می زند . به عبارتی خود را به موش مردگی می زند و در فرصت مناسب به یکباره می پرد و تو را در نفسانیات غوطه ور می کند و تا می خواهی به خود آیی می بینی کاری را در جهت نفست انجام داده ای و به اطراف که می نگری می بینی اهریمن وجودت بالاتر از تو نشسته و دارد به تو می خندد . آری به حماقتت و به سادگیت و به بی ارزشیت می خندد .

خداونداکمکم کن تا بتوانم دست نفسم را برای خودم و دیگران رو کنم و کاری کنم تا همیشه من در اوج باشم و نفسم در زیر و هیچ وقت نتواند از من پیشی گیرد و کاری کن تا آنقدر از آن اوج بگیرم که برای همیشه از من دور شود . آمرزگارا می دانی این حقیر سعی و تلاشش این است که همیشه با تو باشد و یاد تو و ذکر تو روزش را شب کند . کمکش کن تا بتواند از آزمایشهایت سربلند بیرون اید . آگاهیش را افزون کن و کاری کن تا در لحظه زندگی کند و هر لحظه با نام تو باشد . اگر خطا و لغزشی در پیش است آگاهش کن تا بتواند به سلامت از آن عبور کند. در خفا و در تنهاییهایش او را در دامن خود گیر و از اهریمن دورش کن .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سرگشته